Види блогів

Види блогів
За автором
  • Особистий (авторський, приватний) блог – ведеться однією особою (як правило його власником);
  • “Прозорий” блог – ведеться від імені чужої особи невідомою персоною;
  • Колективний блог – ведеться групою осіб за правилами, визначеними власником;
  • Корпоративний блог – ведеться працівниками однієї організації;
За наявностю мультимедіа:
  • Текстовий блог – блог, основним змістом якого є тексти;
  • Фотоблог – блог, основний зміст якого складають фотографії;
  • Музичний блог – блог, основний зміст якого складає музика;
  • Підкаст і Блогкастінг – блог, основний зміст якого надиктовуєтся і викладається у вигляді MP3-файлов.
  • Відеоблог – блог, основний зміст якого представлений у вигляді відео файлів.
За особливостями контенту:
  • Контентний блог – блог, що публікує первинний авторський контент;
  • Моніторинговий блог – блог, основним контентом якого є коментування посилання на інші сайти;
  • Цитата блог – блог, основним контентом якого є цитати з інших блогів;
  • Тамблелог Сплог – спам блог;
За технічною основою:
  • Stand alone блог – блог на окремому хостингу;
  • Блог на блог-платформі – блог, що ведеться на потужностях блог-служби (Livejournal, Liveinternet і інш.);
  • Моблог – мобільний веблог, що містить контент, що розміщується в вебі з мобільних або портативних пристроїв.

Види навчальних блогів

1. Блог вчителя – предметника.
Даний навчальний блог може містити план або матеріали уроку, короткий конспект уроку в тезах, завдання учням, корисні поради щодо навчання або підготовки до занять, додаткову інформація учням, додаткову література, корисні посилання, навчальне відео, журнал успішності учнів класу, корисні та цікаві гаджети та віджети, можливість зворотного зв’язку, та інше.
2. Блог класу.
Створюючи блог класу (або паралелі) можна запрошувати вести його інших вчителів-предметників, батьків та учнів. При цьому варто розміщувати в даному блозі інформацію про різні заходи, які проводяться (тиждень фізики чи математики, творчий вечір запрошеного гостя, спортивні змагання…), плани позакласної роботи, навчальні матеріали, інформацію для батьків, світлини,  цікаві відео,  та інше.
3. Блог інтернет – товариства.
Мережеві або інтернет-товариства є найпростішим шляхом обміну знаннями та досвідом між педагогами, науковцями та іншими цікавими людьми. Даний блог може перетворитись на справжню та неповторну скарбничку навчальних матеріалів, корисних порад та цікавих посилань.
4. Блог предметного об’єднання.
Дані блоги створюються з метою обєднати вчителів – предметників. В них може міститися інформація для вчителів-предметників, оголошення про різні конкурси та їх результати, новини в своїй предметній галузі, навчальні матеріали та посилання на цікаві блоги.
5. Блог навчального проекту.
Даний блог створюється з метою ознайомлення, опрацювання та вивчення певної конкретної теми або явища. Наприклад: «Блог сімейного права"
6. Блог, присвячений певній конкретній темі, наприклад, дослідженню трудових відносин.
7. Блог – електронний зошит учня.
Блог, який веде учень як електронний зошит для виконання різних завдань по різних предметах. У вчителя є можливість перевірити та прокоментувати виконані учнем завдання прямо в блозі. А батьки мають змогу проконтролювати успіхи у навчанні своєї дитини, отримуючи при цьому об’єктивну інформацію.
8. Блог – шкільна (або класна) газета.
Дуже зручна форма для залучення учнів з метою створення, використання та редагування шкільної (класної) газети. Даний блог створює широкі можливості для прояву фантазії та здібностей учнів. В даній інтернет – газеті можна проводити різноманітні опитування, брати інтерв’ю в цікавих людей, влаштовувати форуми для обговорення поточних проблем або неймовірних подій, започатковувати найрізноманітніші конкурси, демонструвати світлини, вітати з іменинами та інше.

Немає коментарів:

Дописати коментар